Contentanalyse: concrete en toepasbare verbeterpunten om in de inhoud van je website je bezoekers centraal te stellen

Vaak hoor ik:

  • “Hoe komt het dat er maar zo weinig mensen contact opnemen via de website?”
  • “We adverteren online, maar het levert geen kwalitatieve leads op.”
  • “We scoren niet goed in Google.”

 

Hoe dat komt?

Omdat de meeste websites zich niet richten op bezoekers en waarom zij de website bezoeken. Het gaat om hen, niet om jou.

Echt, mensen doen geen moeite je website of webshop te begrijpen. Waarom zouden ze ook? De mensen die zoeken en willen kopen wat jij te bieden hebt, hebben meer keuze en minder tijd dan ooit.

 

Je hebt 7 seconden voor de eerste indruk ...

Gebrek aan vertrouwen en het ontbreken van face-to-face contact zijn de grootste drempel bij online verkoop. Mensen kopen van mensen, niet van websites. Juist omdat face-to-face contact met je websitebezoekers ontbreekt, is het belangrijk om snel een goede eerste indruk te maken.

Je krijgt 7 seconden om je bezoeker een antwoord te geven op de 3 vragen die hij zich onderbewust stelt:

  1. Waar ben ik?
  2. Wat kan ik hier doen?
  3. Waarom zou ik dat doen?

Met het antwoord op die 3 vragen maak je het verschil. Duizenden experimenten van MarketingExperiments.com tonen het aan: Clarity trumps persuasion. Wat maakt het immers uit hoe goed je call to action is als niemand hem te zien krijgt.

“Dat copywriting voor het web een vak apart is, dat bewijst Mischa. Een webaudit van Mischa is een scherpe analyse waarin de structurele en inhoudelijke pijnpunten aan het licht komen. Zonder meer een toegevoegde waarde!!”

Davy Postemans - Steunpunt Marketing
— Louis Deurinck, marketing manager Profel

En SEO dan?

Natuurlijk neem ik in de analyse mee hoe de inhoud is geoptimaliseerd om te scoren in Google op de meest relevante zoekwoorden van je doelgroep.

Ik kijk daarbij naar hoe de relevante zoekwoorden van je doelgroep zijn verwerkt in titels, subtitels, body copy, links en calls to action.

 

Optimaliseer het rendement van je website

Binnenkort is lang niet zo goed als nu. Omdat er elke dag mensen zoeken en willen kopen wat jij te bieden hebt … Neem daarom nu contact op en krijg concrete en toepasbare verbeterpunten voor de bezoeker- en resultaatgerichtheid van je website.


Laten we kennismaken

Gratis en vrijblijvend

Stuur me een bericht op mischa@mischa.be
Of bel me op nummer +32 9 329 56 94